Huollon sopimusehdot

HUOLLON -JA UUDEN LAITTEEN ESIASENNUKSEN SOPIMUSEHDOT
Laitteen huoltoon tai esiasennukseen jätettäessä asiakas hyväksyy nämä ehdot.

 

  1. Huoltoa, esiasennuksia ja muita lisäpalveluita vastaanottaessa annettujen aika -tai kustannusarvioiden pitävyyttä ei voida taata ja ne ovat luonteeltaan arvioita.

  2. Kymit ei ole vastuussa asiakkaan laitteen sisältämien tietojen säilymisestä tai niiden varmuuskopioinnista.

  3. Laitteeseen liitettyjen lisäosien, kuten suojat, kalvot, tarrat, kaiverrukset jne. Säilymistä huolto- tai asennusprosessissa ei voida taata.

  4. Korjaustoimenpiteenä vaihdettavat rikkinäiset osat jäävät kaikissa tapauksissa laitevalmistajan omistukseen.

  5. Ohjelmisto-ongelmat eivät kuulu valmistajan takuun piiriin.

  6. Mikäli vika osoittautuu ei takuun piiriin kuuluvaksi, Kymit on yhteydessä asiakkaaseen mahdollisten jatkotoimenpiteiden selvittämiseksi. Mikäli vika osoittautuu myöhemmin laitevalmistajan takuun piiriin kuulumattomaksi johtuen laitteen käyttöehtojen vastaisesta käytöstä tai aiemmasta korjauksesta, on asiakas vastuussa kaikista siitä aiheutuneista lisäkustannuksista.

  7. Valmistuneita/arvioituja huoltotöitä säilytetään Kymitin toimesta kahden (2) kuukauden ajan, jonka jälkeen ne siirtyvät ilman eri ilmoitusta Kymit It-ja pilvipalvelu:n omaisuudeksi.

  8. Huollon esittämän korjausarvion tai -hinnan hyväksymisen jälkeen tilaus on sitova eikä sitä voida enään peruuttaa.

  9. Mikäli asiakkaan laite sisältää sensitiivistä dataa, tulee asiakkaan ilmoittaa siitä huoltoon jätettäessä ja pyytää laitteelle kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaista erilliskäsittelyä.

  10. Vahingonkorvaustapauksissa maksimikorvaus on enintään asiakkaalta työstä ja varaosista veloitetun suuruinen. Emme vastaa välillisistä vahingoista.